تنها مرجع کاملا تخصصی و واقعی کنکور کارگردانی, بازیگری, ادبیات نمایشی, سینما

ما با ارائه مشاوره، کتاب، جزوات تخصصی و آزمونهای آزمایشی کمک می کنیم که براحتی بتوانید در رشته های بازیگری، کارگردانی، سینما و ادبیات نمایشی در کنکور پذیرفته شوید

تنها مرجع کاملا تخصصی و واقعی کنکور کارگردانی, بازیگری, ادبیات نمایشی, سینما

ما با ارائه مشاوره، کتاب، جزوات تخصصی و آزمونهای آزمایشی کمک می کنیم که براحتی بتوانید در رشته های بازیگری، کارگردانی، سینما و ادبیات نمایشی در کنکور پذیرفته شوید

تنها مرجع کاملا تخصصی و واقعی کنکور کارگردانی, بازیگری, ادبیات نمایشی, سینما

ما به علاقمندان هنر کارگردانی و بازیگری و ادبیات نمایشی و سینما و . . . که می خواهند در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با یک بار کنکور در دانشگاه مورد علاقه پذیرفته شوند کمک می کنیم با اطمینان برای موفقیت برنامه ریزی و مطالعه کنند. اطلاعات کاملی را در رابطه با این کنکور در این وبلاگ تدارک دیده ایم.نکته مهم در باره ما این است که خودمان در این آزمون شرکت کرده ایم

آخرین نظرات
  • ۱۴ آبان ۹۵، ۲۱:۳۷ - الناز محمدی
    اورین
نویسندگان


هشدار به داوطلبان عزیز:

آزمون کد رشته 1357 کارشناسی ارشد (سینما، کارگردانی،بازیگری،ادبیات نمایشی،  و . . )تماماً مطالب موجود برای مرحله اول آرمون(تستی)  و منابع آن بر اساس حفظیات است.و هیچگونه مطلبی وجود ندارد که نیاز به آموزش داشته باشد. و تلف کردن وقت  و هزینه برای شرکت در کلاس کاری عبث و بی فایده است.به طر معمول اگر 90 دقیقه رفت و 90 دقیقه برگشت و 90 دقیقه کلاس و مبالغ هزینه  و وقت تلف شده را در نظر بگیرید متوجه خواهید شد که عملا تمام آن روز را از دست داده اید.روزی که می وانستید با مطالعه در ارامش حداقل شش ساعت از رقبای خود پیشی بگیرید . مطالب این کنکور کاملا مطالبی است که فقط با تکرار و مطالعه باید به حافظه سپرده شود. و فریب افرادی که با فروش آرامش کاذب از طریق برگزاری کلاس برای شما در آمد کسب می کنند را هر گز نخورید.کافی است برای تحقیق بیشتر به دفتر چه سوالات نگاهی بیندازید.


نکته بسیار مهم :

 جزوات وپیش بینی ها و مشاوره های ما بر اساس آنالیز و تجزیه و تحلیل آماری کنکور های سابق است. سازمان سنجش هم معمولا بر پایه رویه گذشته به طراحی سوال کنکور می پردازد. ما به هیچ وجه ادعا نمی کنیم که می توانیم سوالات کنکور را پیش بینی کنیم. و ممکن است سازمان سنجش کلا رویه خود را تغییر دهد ولی بر اساس آنچه تا کنون بوده است عاقلانه ترین و منطقی ترین منابع همین منابع هستند که تا به حال مفید ترین بوده اند.

 

کنکور کارشناسی ارشد کد رشته 1357

امسال شرایط بسیار مناسبی فرا هم شده است که به شما کمک می­کند بتوانید به طور حتم و با بالاترین اطمینان در این کنکور پذیرفته شوید. این سومین سال تجربه موفق ماست و با قدرت همچنان اعلام می کنیم که ما تعیین می­کنیم چه کسی در مقطع کارشناسی ارشد کد رشته 1357 پذیرفته شود.

 سه سال تجربه  و حمایت داوطلبان عزیز زمینه ادامه فعالیت مارا ایجاد کرد و به ما چیز های بسیار زیادی آموخت و امسال با تمام قدرت  و اعتماد به محصولات اموزشی خود  اعلام می کنیم که این بهترین بسته آموزشی ویزه کنکور کارشناسی ارشد است.. در شرایطی که موسسات مختلف بدون مسئولیت پذیری، تمام رشته ها را با هم آموزش می دهند و کیفیت را فدای کمیت در آمد  و تعداد داوطلبان می کنند ما فقط روی کنکوری متمرکزیم که خودمان تجربه کرده ایم.

در زمانی که خیلی از  داوطلبان به مطالعه بیش از بیست کتاب می پردازند.  برای رشته کارگردانی توسط موسسات مختلف حدودا بیست کتاب معرفی می شود .ما با تحقیقات گسترده، بر پایه تجربیات نفرات برتر کنکور  در سالهای قبل و با آمار گیری دقیق  به این  نتیجه رسیدیم که تقریبا هفتاد در صد  صفحات بخصوصی از این بیست کتاب هیچ گاه منبع سوال کنکور کارشناسی ارشد نبوده اند.!!

 شما نیازی نیست فصل مربوط به تئاتر افریقا را  -که در کتاب تاریخ تئاتر اسکار براکت است- بخوانید. نیاز نیست کتاب تاریخ هنر مرزبان را مطالعه کنید و یا به مطالعه کتاب 504 برای زبان انگلیسی بپردازید اینها نه تنها مفید نیستند بلکه شما را  به سوی شکست می برند. و وقت طلایی شما را نابود  و الماس سر سختی شما را سست می کنند.

 این یک هشدار جدی است؛ در این کنکور زیرکی و مطالعه بهینه  بیش از هر چیزی می تواند به شما کمک کند.

شما باید بدانید:

الف : چه منابعی بخوانید

ب: چه مقدار وقت صرف کنید

ج: چطور مطالعه کنید

 شما باید بتوانید وقت و منابع خود را مدیریت کنیدو باید بدانید برای هر کتاب  و هر جزوه چه میزان وقت مناسب است.

 شما هیچگاه نباید برای  مطالعه­ی یک کتاب مثلا تئاتر آینه طبیعت  یک ماه وقت صرف کنید کاری که اکثر داوطلبان می کنند و نتیجه مطلوب نمی گیرند.

 روشهای ما به شما کمک می­کند تا یک هفته قبل از برگزاری کنکور، براحتی  ورود به دانشگاه مورد نظر خود برای  تحصیل را، قطعی بپندارید. و با آرامش برای ادامه راه در دانشگاه و بعد از آن برنامه ریزی کنید.

 فراموش نکنید افراد موفق هیچ گاه سرنوشت خود را به یک  آزمون نمی سپارند؛ بلکه با یک برنامه ریزی صحیح، دقیق و هدف گذاری شده زمانی که مطمئن باشند صد در صد موفق خواهند شد؛ یک سال از وقت خود را برای آن صرف می کنند.

www.superart.blogfa.com  وبلاگ قدیمی

www. http://vahabnoori.blog.ir  وبلاگ جدید

 با بازدید از این وبلاگ می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنبد .

09121970627  نوری

شما می توانید در یک مشاوره تلفنی رایگان به مدت پنج دقیقه موفقیت خود را تضمین کنید

*************** یک سورپرایز ویژه برای داوطلبان امسال خواهیم داشت.**********

 

 بسته های مختلف آموزشی

1-     جزوات اختصاصی برای هر داوطلب به اضافه یک ساعت مشاوره برای مطالعه مبلغ ٢/٨٠٠/٠٠٠ریال

 این جزوات تایپ شده و خلاصه مهمترین منابع هستند شما در صورتی که بخواهید این منابع را مستقیما مطالعه کنید باید رقمی بیش از دو میلیون ریال را برای تهیه کتب بپردازید آنهم کتاب هایی که بیش از نیمی از صفحات مشخص آن هیچ وقت منبع سوال نبوده اند و جز اتلاف وقت و هزینه سودی برای داوطلب ندارند. فراموش نکنید که رفتن در هر راهی در زندگی، بدون داشتن یک راهنما، مانند این است که؛ شما چرخ را از نو اختراع کنید و بدون استفاده از تجربیات دیگران زمان زیادی را از دست بدهید.

 این جزوات در واقع ما حصل ترکیب جزواتی است که نفرات برتر و رتبه های تک رقمی این کنکور در سالهای قبل  تهیه کرده اند و ما آنها را با هم ترکیب نموده و تایپ کرده ایم و دبیاتشان را متناسب با ذهن پیچیده طراح سوالات تغییر داده ایم.

 

2-    جزوات کامل + منابع و جزوات تکمیلی و 4 جلسه مشاوره و آموزش خصوصی 6000.000 ریال

3-    پکیج کامل آموزش تضمینی شامل بیست و شش  جلسه خصوصی آموزشی + جزوات کامل+ چهار آزمون آزمایشی 20.000.000ریال

برای موفقیت حتما باید از تجربه های دیگران استفاده کنید.





برای آگاهی از نحوه خرید جزوات مطالب  این صفحه را تا آخر مطالعه نمایید:

برای اولین بار تضمین جزوات با قرارداد و کاملا واقعی

پس از سال 1390 تا کنون به کار تالیف و تدوین جزوات مخصوص آزمون ورودی دانشگاهها برای مقاطع کارشناسی  هنر (کنکور سراسری) و  کارشناسی ارشد کد رشته 1357 مشغول و از امسال این فعالیت را به تمام رشته های کارشناسی ارشد هنر توسعه خواهیم داد و با کمک برترین رتبه های هر سال در صدد هستیم که تمامی رشته های کارشناسی ارشد را تحت پوشش قرار دهیم.

امسال به جهت اطمینان وبه پشتوانه تجربه  جزوات را تضمین می­کنیم.

در سالهای قبل من و دوستم محمدرضا عباسلو هر کدام جداگانه جزواتی را تهیه میکردیم. از امسال تصمیم گرفتیم با هم و در کنار هم کامل ترین منبع را ایجاد کنیم.

از سوی دیگر تجربه به ما نشان داده است که معمولا هشتاد درصد منابعی که داوطلب باید مطالعه نماید؛ بر اساس الگو ریتم  و ترکیب منابع سالهای قبل قابل پیش بینی بوده است.برای اینکه شفاف و دقیق تر سخن بگوییم اینطور بیان می کنیم که مثلا در سال 1391 رتبه یک کنکور بالاترین درصدی که کسب نموده بود 50 درصد بود.ولی هشتاد درصد  این 50 درصد سوالات، از همان منابعی طرح شده بود که سالهای قبل هم منبع کنکور بوده اند. و 50 درصد دیگر   -که حتی رتبه یک هم موفق نشده بود بدان پاسخ دهد - اساسا منابعی بودند که پیش بینی آن ممکن نبوده است.ولی فرقی هم نمی کرد چرا که برای همه این شرایط برابر و یکسان بوده است. و یا در سال 1394،  80 درصد کل سوالات از منابع قابل پیش بینی بود که در درس کارگردانی 87 درصد سوالات در جزوه ما وجود داشت.

 

با توجه به مطالب بالا آنچه را که به جرات  و با قرارداد کتبی  به شکل  و با متن زیر تضمین می کنیم.

 

 و این محکم ترین تضمین در این خصوص است.  

سوال:چرا 80 تا نود درصد؟

ج: چنانچه این آزمون در اسفند ماه برگزار شود 80 درصد پاسخگویی کافی است و چنانچه در سال 1396  برگزار شود 90 درصد بایستی به سوالات پاسخ دهد. تمامی سوالات از جزوه طرح می شوند.

سوال:تضمین قرارداد چیست؟

ج: قرارداد روی سربرگ موسسه حقوقی و داوری  پادمان(ثبت شده) (اینجانب علاوه بر تحصیلات کارشناسی کارگردانی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه هنر دارای کارشناسی حقوق نیز می باشم)  تنظیم می شود.

سوال: آیا شیوه مطالعه و برنامه ریزی نیز به داوطلبان ارائه میشود؟

ج: بله این شیوه به زودی با  Voice و توضیحات مخصوص در یک کانال  و یا روی  وبلاگ و یا وب سایتی که به همین منظور در حال اماده سازی است قرار میگیرد.


داوطلبان عزیز پس از تماس تلفنی و هماهنگی با شماره ٠٩١٢١٩٧٠٦٢٧ می توانند مبلغ جزوات را  از طریق کارت شماره 

6280231473237534

مسکن کارت 

 نام عبدالوهاب نوری

واریز نمایند سپس شماره پیگیری  و چهار رقم آخر کارت خود را به همراه نام و نام خانوادگی و آدرس پست الکترونیک (e-mail) مدرک  لیسانس و سال فارغ التحصیلی به  همان شماره بوسیله پیامک ارسال نموده  و طبق روال زیر جزوات را  دریافت نمایند.

قرارداد تضمین




Www.vahabnoori.blog.ir