تنها مرجع کاملا تخصصی و واقعی کنکور کارگردانی, بازیگری, ادبیات نمایشی, سینما

ما با ارائه مشاوره، کتاب، جزوات تخصصی و آزمونهای آزمایشی کمک می کنیم که براحتی بتوانید در رشته های بازیگری، کارگردانی، سینما و ادبیات نمایشی در کنکور پذیرفته شوید

تنها مرجع کاملا تخصصی و واقعی کنکور کارگردانی, بازیگری, ادبیات نمایشی, سینما

ما با ارائه مشاوره، کتاب، جزوات تخصصی و آزمونهای آزمایشی کمک می کنیم که براحتی بتوانید در رشته های بازیگری، کارگردانی، سینما و ادبیات نمایشی در کنکور پذیرفته شوید

تنها مرجع کاملا تخصصی و واقعی کنکور کارگردانی, بازیگری, ادبیات نمایشی, سینما

ما به علاقمندان هنر کارگردانی و بازیگری و ادبیات نمایشی و سینما و . . . که می خواهند در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با یک بار کنکور در دانشگاه مورد علاقه پذیرفته شوند کمک می کنیم با اطمینان برای موفقیت برنامه ریزی و مطالعه کنند. اطلاعات کاملی را در رابطه با این کنکور در این وبلاگ تدارک دیده ایم.نکته مهم در باره ما این است که خودمان در این آزمون شرکت کرده ایم

آخرین نظرات
  • ۱۴ آبان ۹۵، ۲۱:۳۷ - الناز محمدی
    اورین
نویسندگان

برای آگاهی از نحوه خرید جزوات مطالب  این صفحه را تا آخر مطالعه نمایید:

برای اولین بار تضمین جزوات با قرارداد و کاملا واقعی

پس از سال 1390 تا کنون به کار تالیف و تدوین جزوات مخصوص آزمون ورودی دانشگاهها برای مقاطع کارشناسی  هنر (کنکور سراسری) و  کارشناسی ارشد کد رشته 1357 مشغول و از امسال این فعالیت را به تمام رشته های کارشناسی ارشد هنر توسعه خواهیم داد و با کمک برترین رتبه های هر سال در صدد هستیم که تمامی رشته های کارشناسی ارشد را تحت پوشش قرار دهیم.

امسال به جهت اطمینان وبه پشتوانه تجربه  جزوات را تضمین می­کنیم.

در سالهای قبل من و دوستم محمدرضا عباسلو هر کدام جداگانه جزواتی را تهیه میکردیم. از امسال تصمیم گرفتیم با هم و در کنار هم کامل ترین منبع را ایجاد کنیم.

از سوی دیگر تجربه به ما نشان داده است که معمولا هشتاد درصد منابعی که داوطلب باید مطالعه نماید؛ بر اساس الگو ریتم  و ترکیب منابع سالهای قبل قابل پیش بینی بوده است.برای اینکه شفاف و دقیق تر سخن بگوییم اینطور بیان می کنیم که مثلا در سال 1391 رتبه یک کنکور بالاترین درصدی که کسب نموده بود 50 درصد بود.ولی هشتاد درصد  این 50 درصد سوالات، از همان منابعی طرح شده بود که سالهای قبل هم منبع کنکور بوده اند. و 50 درصد دیگر   -که حتی رتبه یک هم موفق نشده بود بدان پاسخ دهد - اساسا منابعی بودند که پیش بینی آن ممکن نبوده است.ولی فرقی هم نمی کرد چرا که برای همه این شرایط برابر و یکسان بوده است. و یا در سال 1394،  80 درصد کل سوالات از منابع قابل پیش بینی بود که در درس کارگردانی 87 درصد سوالات در جزوه ما وجود داشت.

 

با توجه به مطالب بالا آنچه را که به جرات  و با قرارداد کتبی  به شکل  و با متن زیر تضمین می کنیم.

 

 و این محکم ترین تضمین در این خصوص است.  

سوال:چرا 80 تا نود درصد؟

ج: چنانچه این آزمون در اسفند ماه برگزار شود 80 درصد پاسخگویی کافی است و چنانچه در سال 1396  برگزار شود 90 درصد بایستی به سوالات پاسخ دهد. تمامی سوالات از جزوه طرح می شوند.

سوال:تضمین قرارداد چیست؟

ج: قرارداد روی سربرگ موسسه حقوقی و داوری  پادمان(ثبت شده) (اینجانب علاوه بر تحصیلات کارشناسی کارگردانی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه هنر دارای کارشناسی حقوق نیز می باشم)  تنظیم می شود.

سوال: آیا شیوه مطالعه و برنامه ریزی نیز به داوطلبان ارائه میشود؟

ج: بله این شیوه به زودی با  Voice و توضیحات مخصوص در یک کانال  و یا روی  وبلاگ و یا وب سایتی که به همین منظور در حال اماده سازی است قرار میگیرد.


داوطلبان عزیز پس از تماس تلفنی و هماهنگی با شماره ٠٩١٢١٩٧٠٦٢٧ می توانند مبلغ جزوات را  از طریق کارت شماره 

6280231473237534

مسکن کارت 

 نام عبدالوهاب نوری

واریز نمایند سپس شماره پیگیری  و چهار رقم آخر کارت خود را به همراه نام و نام خانوادگی و آدرس پست الکترونیک (e-mail) مدرک  لیسانس و سال فارغ التحصیلی به  همان شماره بوسیله پیامک ارسال نموده  و طبق روال زیر جزوات را  دریافت نمایند.

قرارداد تضمین